Hygge med tøserne og hjemmelavet mysli

Nå så er  weekenden snart overstået…øvøvøv men det har været skøøøønt vejr…love it.. i går var jeg forbi min veninde Tina..det var rigtig hyggeligt vi sag i deres have og sludrede og slikkede sol…av jeg har fået en højre arm der ligner en rød reje…

om aftenen tog jeg ud og spiste sushi med tøserne..det var vild hyggeligt…vi griner og laver pis fra vi kommer til vi går…det vil jeg ikke undvære for noget 😀 

I dag har jeg lavet en omgang hjemmelavet mysli som består af:

det er ca mål og det skifter lidt men evt:

5 dl havregryn
1dl hørfrø
1dl mandler
1dl hasselnødder
1dl pegannødder
1dl græskarkerner
1dl chiafrø
2 spsk kanel

det hele blandes og kommes i en bradepande, så kommer jeg akaciahonning udover og sætter det ind i ovenen på 200 grader i 10 min, så vender jeg det og giver det 10 min mere. Det smager MUMS det er lidt forskelligt hvor lang tid det skal have fra ovn til ovn.

 

«

Skriv et svar

