Week igen :)

Har haft en fantastisk weekend. Søndag tog vi skubi Harald Nyborg og købte en oppustelig kajak og så drog vi til Lyngby sø hvor vi fik pustet den op og padlet løs. Det var virkelig virkelig sjovt. Også for dem i nærheden for Lene her havde aldrig prøvet det før men vi fandt rytmen tilsidst. Fantastisk tur , tror vi må afprøve amagerstrands lagaune næste week 🙂

Så har jeg fået ny sponsor : funktionel mad!!!!! Det er fantastisk. Jeg bruger deres sukrin og sukrinmelis hver eneste dag. Uunværligt for mig 🙂

I går fik jeg lavet en dejlig vanilie/karamel mousse

til 2 portioner brugte jeg                                                                                                               

300g æggehvide                                                                                                                         
30g Nutramino vanilie proteinpulver
1 spsk waldenfarms caramel
Sukrin / sukrinmelis
Vanilieessens
6 husblads

Pisk æggehvider stive med sukrinmelis. Kom proteinpulver, sukrin, essens i og pisk videre.

Hæld derefter den flydende husblads forsigtig i mens du pisker videre. Rør karamellen i mel en ske og kom evt lidt ckokoladestykker i (sukkerfri) så i køleskabet i 1 time og MUMS

Så fik jeg også lavet vingummier eller geletingester haha Det er en blanding af fun light og husblads. Men vil gerne have dem lidt mere bestant næste gang så er lige gået i tænkeboksen 🙂

 

Ellers er diæten fin. Jeg er i fuld gang med 10 dage uden træning med 2 timer pw i stedet. Gyyyyyyyyyyys 😀