Tideluu

Nå har mærket lidt ømme akillesenerne de sidste par dage så i stedet for pw fik cyklen en skalle i går aftes og ville også have cyklet i morges men jeg stod og ventede 15 min på at der var nogen der kom og åbnede centeret, så gad jeg altså ikke vente mere så jeg drog ud på pw i amagerstrandpark. Vejret var jo fantastisk så det var hyggeligere i stedet selvom jeg kun kunne nå 45 min. Så aftens pw bliver 1 time og 15 min i stedet. Grrrrr.
Jeg skal lave cupcakes til vmfesten hos Tina milton på lørdag, både diæt cupcakes og almindelige så er i fuld gang med og finde på nogen underholdende nogen 🙂

I går aftes fik jeg kvark med skælskør kalorielet jordbærgrød. Det smager himmelsk. Kom lidt vand og flydende sød og 1 spsk sukrin i så er det bare MUMS.

Vægten siger 65,6kg. Ligger meget stabilt men jeg kan godt se der sker lidt hele tiden. Det skulle der sku også med alt det pw hahaha …..