Same old

Køre lige på resurserne de her dage. Føler mig lidt udmattet og sover over mig ofte så jeg nærmest går zombiegang på løbemaskinen om
Morgenen. Min vægt står stille nu men jeg føler dog stadig der sker noget. Det kan være lidt fustrerende en gang imellem og de den står på det samme en hel uge i træk. Men jeg ved jo godt det ikke er vægten der afgøre om jeg kommer i form… Men derimod spejlet 🙂
Jeg er begyndt og lave meget sommermad med div friske grønsager og krydderier. Jeg er blevet helt afhænig af frisk basilikum Må vist snart få mig en køkkenhave haha.

Jeg er mega øm i benenen i dag efter søndagens bentræning. Jeg lavede lidt mere walking lunges end jeg plejer , det er helt sikkert defor 🙂 ellers stod den på
Benspark ( 3 sæt med 50 gentagelser)
Walking lunges
Stiv dødløft
Stående legcurl
Elsker baglårstræninger 🙂 især når de sluttes af med 1 times pw op a bakke så man rigtig kan mærke man har trænet dem 🙂

Jeg får også lavet en del frysselvis med funlight og lidt sukrin. Det er godt om
aftenen til hygge 🙂

Kan i have en dejlig sommerdag alle sammen

Skriv en kommentar