sol og sommer

Ahh hvor jeg elsker den danske sommer når den står på høj sol og strand og weekend 😀

I weekenden var vi i *Ringsted for og se Danmarks Stærkeste mand.. Vi overnattede på Scandic hvor vi trænede i et faktisk rigtig lækkert   center tæt på..mener det hedder Key2Fitness…de havde bare nogen super fine maskiner så vi fik trænet godt og grundigt igennem….Morgencardioen fik jeg lavet på hotellet på motionscyklen og til hverken musik eller tv eftersom jeg ikke kunne finde ud af og tænde for fjernsynet…20 min inden i min cardio kom Lasse og spurgte hvorfor jeg ikke tændte for tvet..hmmm hvad gør han… finder den magiske knap…..tænd/sluk….grrr    😉

Men jeg fik trænet bryst og triceps…jeg havde en MASSE energi…i hvert fald så meget at jeg fik slået min rekord i DB incline press. Jeg kom op på 25 kg i hver hånd, 4 gentagelser……wieeeeeeee

 

I dag og i morgen skal jeg mødes med Helle ´the coach´.. Hun har lagt et nyt MEGET interessant træningsprogram til mig som hun skal vise frem….er MEGET spænt på det.. Ellers er jeg stadig på de 2 timer cardio om dagen og styrketræning 4 dage om ugen…

Nu skal arbejdsugen overståes og så ser jeg frem til søndag hvor jeg skal i sommerlangsjælland og plaske rundt som et lille barn hehe….

God dag alle sammen :d

3 kommentarer

  1. Du er så flot Lene! Det bliver så godt, -din form er helt sikkert på god vej! Synes altså du er totalt sej der overlever al den cardio.. 🙂
    Ønsker dig en god dag smukke.
    Kram fra Norge.

    • Tak hvor er du sød. Jeg blev godt nok også overrasket over hvor god form du er i da du kom forbi. Wow. Hé ja nogengange tænker jeg sku også selv om jeg nu overlever eller ender med og pw i søvne haha Knus

  2. Rigtig flot form Lene 😀
    Keep up!

Skriv en kommentar