Week og sjove muffins

Nå så holdt vi grandprix weekend i lørdags…

Det var super hyggeligt…der kom nogen venner og veninder til muffins og sjove drinks 😀

Da der både kom folk som var på diæt og almindelige ædedolke måtte jeg lave 2 slags muffins tænkte jeg..kalorienbomben og proteinmuffins.

Først lige nogen billeder af kaloriebomberne……sikke et svineri men det var skide sjovt og lave 😀

Så til mine proteinmuffins der både med vanilie og chokolade proteinpulver men opskriften er den samme


300g æggehvide
80g havregryn
30g proteinpulver
En halv tsk bagepulver
Vanille essens
Flydende sødemiddel
Hakket sukkerfri chokolade
Alt pånær chokolade blændes sammen og chokoladestykkerne røres i bagefter. Den flydende masse hældes i muffinsforme og skal ind i ovenen på 180 grader i 20-25 min

Glasuren er sukrinmelis blandet med lidt vand og frugtfarve eller sukkerfri kakao. Det kommes på de afkølet muffins.

Diæten går fint. Jeg vejede i morges 66 kg så det er 1 kg på 2 uger. Jeg har sendt helle billeder og mål i morges så er spænt på hvad hun siger til dem og hvordan jeg skal fortsætte diæten videre.

6 kommentarer

  1. Ha ha ha…..ja der kan man rigtig se, hvor kreativ du er. Opskriften må prøves en af dagene.
    Knus mor

  2. mumse mumse mumse så skal miss milton igang……

  3. Proteinmuffensene smagede bare for godt.. :o) nu skal jeg igang med at bage 😉
    Tak for hyggeligt Grand prix aften 😉

  4. Ser rigtig fine ud Lene, personligt synes jeg det at pynte kagerne er det sjoveste:o)
    God weekend!

Skriv en kommentar