Chokomousse

Så skulle jeg nyde min dessert her til aften… Det blev til

Chokolademousse med chokoladesirup

100g æggehvider

15g chokoladeproteinpulver

1 spsk flydende sød

2 spsk sukrin 

1 spsk sukkerfri kakao

4 husblads

Pisk æggehviderne stive og til sidst piskes det med flydende sød. Derefter vendes sukrin, proteinpulver, kakao i massen.

husblads blødgøres i koldt vand og bagefter smeltes over vandbad og røres i massen i en tynd stråle mens der piskes forsigtigt.

Ind i køleskabet i 1 time og nydes evt med chokolade sirup fra waldenFarms (Calorie free)

 

Natti alle sammen… Håber min forkølelse er bedre i morgen 😀

Føler sig ballon

 

Så¨er jeg startet job igen i dag…fik dårlig samvittighed overfor kunderne hvis jeg skulle aflyse endnu en dag…selvom er man syg, er man jo syg 🙂

Jeg har samlet vild meget væske her efter og have været syg…følte mig som en helt ballon da jeg vågnede i morgen…mærkeligt synes jeg… måske jeg kunne flyve hvis jeg ville hihi….

Nå men nu vil jeg spise lidt frokost og så tilbage til kunderne og mine kleenex…

kylling, ris, aspars og chilli med sukkerfri ketchup…mums