Ømme stænger

Nøj jeg er bare øm i mine ben efter bentræning i forgårs. Powerwalken i morges var en smerte. Så kan jeg lære det var. 🙂
I går fik jeg trænet ryg.
2 sæt small chins
3 sæt bred chins
3 sæt one arm row
3 sæt seated row med underhåndsgreb
3 sæt small pulldown
3 x Supersæt mellem lats pulloveres bred i cable og hyper extensions.
Sluttede af med 45 min pw. Er begyndt og kunne mærke lidt til mine akillescener igen. Fandens også. Håber ikke det bliver til noget problem igen.

Her til morgen har jeg prøvet og lave marcipan og det skal stå i køleskabet til i morgen så jeg er spænt på om det bliver godt for så skal i nok få opskriften 🙂 i aften skal vi ud og spise på Jensens bøfhus. Det bliver dejlig. Der kan man sagtens spise på diæt og de har salatbar. Mums. Tror det bliver til laks i dag. 🙂