Diætens downside

Puha hænger virkelig i bremsen her sidst på ugen inden weekend. Det skyldes helt sikkert de lange arbejdsdage meget cardio for lidt søvn osv. Måtte strække den i går med og gå i seng kl 23:30. Betyder 6 timers søvn. Jeg ved det er mange der kan klare sig med det uden problemet MEN jeg er ikke en af dem. Kom først hjem fratræning kl21 i går så følte bare jeg havde brug for og sidde og slappe lidt af sammen med Lasse.
Så i morges da jeg skulle op og lave cardio var det satme tungt og komme igennem. Meget meget ubehageligt. Spekulerede en masse på dm om jeg nu kan nå og komme i form, vejede 400 g mere end i går. Nej det betyder ikke en fløjtende fis. Men jeg hAr altid sagt at fyre er mærkelige på diæt….., men det kan vi tøser satme også være nogen gange. Kom hjem fra cardio og få Lasse og brød bare total sammen. Han spørger hvad der er galt og jeg svare. Jamen jeg ved det ikke Hulk hulk. Det er sku da ikke normalt. Men han er bare den bedste og fik mig hurtig glad igen. Det er nok alt presset og de hårde dage der gør en lidt….. Hvad skal man sige ustabil haha.
Har brug for en hel dag uden cardio og træning og planer. Halvdelen under dynen