skøn skøn søndag

Har bare den skønneste søndag … Min morgen startede med 45 min PW ved amager

strandpark… dret blæste godt nok en del MEN ih en udsigt…elsker og gå ved vandet om

 morgenen 😀

 

Bagefter tog jeg ud til DGI-byen hvor jeg skulle i kurbad med Vedis…det var bare SUPER dejligt…. lidt skuffende eftersom det kostede os 250 kr. Så var det altså IKKE pengene værd men vi hygge os og slappede af og vandrede mellem dampbad og sauna og tog lige en tur ned i svømmehallen hvor jeg KUN kunne svømme 1 runde så var jeg total færdig haha  og halvejs siger Vedis til mig at hun har været på det nationale hold i Island i svømning en gang…damn it 🙂

                      

Efter jeg kom hjem tog jeg ned og trænede i Kastrup Fitness hvor jeg fik trænet bryst og triceps….. fik lavet en sjov sjov superset hvor manden gik pænt kold ligesom mig selv.. Det var cable crossover i supersæt med armbøjninger…mmm we like :-b Sluttede af med 45 min PW .. og lige hyggesnak med de andre.

Resten af dagen skal der bare slappes af og nyde der også er tid til sådan noget…god søndag…