keep on going

er lige kommet hjem fra en fantastisk omgang cardio…45 min på crosstrainer og 15 min på løbebåndet….til for en gang skyld TOTAL cool musik 😀 en af de gange hvor jeg faktisk kunne blive ved en time mere 🙂

I går var jeg hjemme hos Tina som også skal stille op i min klasse til DM. Frederik som er chefdommer kom og kikkede på os og gav og en guide-line hvad der var godt og dårlidt med vores symmetri, propotioner osv osv. Det er rigtig rart og vide hvad det er som DE der er dommere dømmer efter  men nr 1 er i hvert fald symmetri og det meldte han klart ud at jeg har så der blev jeg MEGET glad…bagefter propotioner hvor det er der min svaghed ligger og det er DERFOR at jeg blev dømt ned til DM2009. Mine ben passer ikke til min overkrop men han sagde til gengæld også at hvis jeg fik dem til og matche ville jeg stå flot….så jeg er jo i gang med…PROJEKT : få fedt af benene en gang for alle 😀 Det betyder dog at jeg er nød til og komme i langt bedre form end til sidste DM og det kræver rigtig rigtig meget da det sidder SINDSYGT godt fast…men jeg må give det en chance for det er den eneste mulighed jeg har for og komme til og stå som jeg gerne vil.. Når fedtet så er kommet af kan jeg vudere med Helle hvad vi så gør, hvor meget jeg skal blødes op igen osv.

puha er helt svimmel ved bare tanken 🙂

I morgen efter arbejde skal jeg til boksetræning….det glæder jeg mig til… det giver rigtiggodt for min forbrændig og så er det SUPER sjovt..Det er faktisk også et stykke tid siden jeg har prøvet det..

OG så er jeg blevet blondine….WIEEEEEE ..det skal lige være lidt lysere end det er nu men det kommer :d

Nå folkens nu vil jeg ud og lave min protein is til i aften..tror den bliver med vanilie fra NUTRAMINO i dag…MUMS