En lille afstemning

Som jeg skrev i kommeraren i forrige indlæg er jeg VIRKELIG glad for at vide der er nogen der følger med..det gør det virkelig meget sjovere og skrive og lave updates…

Jeg har lige snakket med Lone som har lavet mine tidligere dragter..og hun vil gerne lave min badedragt til DM 2010…JUBII

Jeg skal over til hende den 14 juni og vælge hvad jeg skal have men jeg er meget i tvivl om hvilken farve jeg skal vælge…hvad synes i???

 

mmm :)

Har bare haft de dejligeste dage…

Diæten går godt..jeg er begyndt på og PowerWalke 1½ time om dagen nu… nu må der gerne til og ske lidt mere synes vi…..så lang tid er der jo heller ikke igen :9 Nu kommer der nogen varmere dage så regner jeg med at min morgencardio bliver udenfor i stedet for i centeret.

I går fik jeg shoppet lidt til mig selv:

drog i bodyshop og købte noget skrubbecreme med kokos…elsker bare den duft…så susede jeg videre til matas fordi jeg er løbet tør for min ynglingsmascara…Lancome: Hypnose/Drama…just LOVE IT..har aldrig haft så tydelige vipper før..prøv den tøser… Bagefter tog jeg over til Sol og fik lavet de FLOTTESTE negle… Nailfix på Falkoner alle 14. Fik lavet gelenegle med små fine sløjfer på pegefingerne..ihh..bagefter gaf hun min en skrubbecreme på som man kan bruge til hænderne og fødderne.. den består af seasalt og nogen lækre olier…i kan købe den hos hende….den er BARE LÆKKER…  tro mig i får baby bløde hænder… 🙂

Bagefter kom kæresten hjem og vi drog ned og træne i kastrupfitness. Jeg fik trænet skulder og biceps.. og lavet 45 min PW tilsidst..

Bagefter hjem og lave dejlig oksemørbrad med grønsager, sennep og sukkerfri ketshup. Elsker oksemørbrad…vi får det sådan ca hver aften i øjeblikket…mums…..

Jeg savner lidt nogen kommentarer ;-)..er der nogen som læser min blog? er den interessant nok?…er der noget som i synes jeg burde skrive mere af ? Er lidt nysgerig 🙂 nogen gange er det rart med lidt feedback, ellers tror man at man kun skriver for og læse den selv hvis i forstår hihi..

nu står den på job…og er på venteliste til en boksetime i aften ..hvis jeg ikke kommer med må jeg nøjes med min PW 🙂

Kan i have en dejlig dag alle sammen