Uge forløb

Nå tænkte lidt at jeg kan skrive hvordan min normale uge forløber. I øjeblikket føler jeg aldrig at jeg er hjemme og når jeg endelig er hjemme er det tit for og spise eller sove eller lave mad 🙂 kan sagtes forstå hvorfor der er mange der synes det er for tidskrævende og træne op til en konkurrence. Man bliver tit meget fustreret over det synes jeg men så prøver jeg og være så meget hjemme som mulig i weekenden 🙂

Mandag:
5:45- 6:30 : cardio
Har fri så plejer og rende rundt og få gjort alle de ting jeg ikke har tid til de andre dage
16-17 træning 17-17.45 cardio og så aftensmad

Tirsdag
9-17:30 job
18-19.30 boksning
Hjem og lave mad og spise og i seng

Onsdag
5:45-6:30 cardio
9-17:30 job
18-19:45 træning og cardio
Spise og sove kl. 22 som alle de andre dage 🙂

Torsdag
5:45-6:30 cardio
9-18:30 job
19-20:30 træning og cardio
Spise sove

Fredag
5:45-6:30 cardio
9-18:30 job
19-19:45 cardio
Spise sove

Lørdag
9-13:30 job
14-15:30 boksning
Resten af dagen er jeg sammen med kæreste og prøver og se familie og venner når vi føler vi har tid og overskud

Søndag
7-7:45 cardio
Træning og 45 min cardio senere på dagen og hygge samme med Lasse eller se familie og venner 🙂 og til tider har jeg et spisemåltid så vi tager ud og hygger os

Så er der ikke meget tid til overs føler jeg
Ellers så spiser jeg normalt mine måltider kl 7 – 10 – 13 – 16 – 19/20 – 22

Herlig weekend

Har haft en dejlig travl weekend.
I går var jeg til fællestræning med de andre atleter som helle Nielsen hjælper. Vi var 8 i alt og trænede sammen 2 og 2. Jeg trænede sammen med en ny atlet fra odense og vi fik tæsket bryst og triceps sammen. Vi tog en omgang posering i salen bagefter hvor vi allesammen blev rettet ind så vi poserede ordentlig, det er trods alt enormt vigtig man kan finde ud af det på dagen. Jeg synes de andre atleter så rigtig flotte ud og det bliver et stærkt team til dm herfra:)

I dag blev der trænet skulder og biceps. Havede en kanon træning med massere energi og styrke. Bagefter tog vi til en omgang pinsespinning hvor der allerede efter 5 min lå en dejlig stor sø under min cykel. Tror nu også det er ved og være et halvt år siden jeg har været til en spinning time:-) vi var i hvert fald TOTAL udmattet bagefter.
Nu går turen til Korsør hos min mor. Det bliver rart og slappe lidt af der.