Ny uge…mere cardio og træning :D

Har bare haft en drøntravl weekend med 3 fødselsdage og arbejde..
Lørdag var vi til fødselsdag hos svigerfamilien hvor der var fantastisk dejlig oksemørbrad lige fra webergrillen og så salat så det var jo let og holde diæten der.
Kl 19 skulle vi videre til Lotte Riss fødselsdags fest i Rødovre…det var culottesteg og salat jeg fik spist der .. Min coach var der og sagde jeg godt måtte tage et cheat måltid men så ville jeg altså ikke få noget i næste uge…jeg valgte og tage det cheatmåltid i ren drikke vare så den fik HELE armen haha… og yes danseskoene blev brugt godt og grundigt..det var virkelig rart og bare kunne hygge sig og slappe af og have det skide sjovt sammen med alle de andre i stedet for og sidde med min vandflaske :d

Dagen efter altså i går søndag skulle vi til min mors fødselsdag så jeg fik bagt 3 små gulerodskager og lavet lidt pynt på dem

Men det var rigtig dejlig og være hjemme hos min mor igen og se familien igen.. :d

Fra i dag skal jeg ændre lidt i mit program.. Jeg kommer til og styrketræne 4 dage om ugen og så skal jeg lave 1 times morgencardio 6 dage om ugen og 30 min efter arbejde de dage som jeg ikke træner…så nu kommer der helt sikkert til og ske noget nu hvor jeghar haft helt træningsfri i 10 dage…det var faktisk helt rart stå på crosstraineren i morgen….og det er ikke tit i kommer til og høre det fra mig 😀

Jeg skal helt sikkert være forbredt på og komme til og være mere sulten og presset nu…men det bliver godt….det ved jeg :d