jubii første træning

Så kunne jeg ikke holde mig i ro længere… jeg tøffede ned i kastrup fitness for og træne lidt bryst og triceps..

Jeg videste godt det ikke ville blive verdens bedste træning da jeg stadig ikke er på toppen..men man kan jo altid blive overrasket…

Jeg startede med Dumbell incline press som jeg er blevet rigtig for

                               

Det er en super god øvelse (især for piger) som bygger på det øverste af brystet. Jeg var lidt svagere end jeg plejer men alligevel kom jeg op på 20 kg i hver hånd med 4 gentagelser..havde ingen hjælp så måtte stoppe for denne gang 🙂

Ellers vi jeg kørt noget cable crossover og seated flyer i maskinen… Jeg sluttede af med en lille smule triceps bla prøvede jeg 2 gang og lave dips med min egen vægt…jeg har ALDRIG kunne løfte mig selv før men fik da 2×2 gentagelser så det er da en begyndelse hihihi…nok lettere når der ryger lidt kg 😀

I morgen skal jeg have sendt billeder, vægt og mål til Helle…er lidt spænt på hvad hun siger til det,..

Nu er det snart tid til min vanilliemousse dessert..muuums