helligdag….love it!

 

Så blev det endelig torsdag..fri… 🙂  🙂

I dag skal jeg over til Tina Milton hvor Frederik fra dommerpanelet kommer og kikker på os… så det bliver spændende hvad han har og sige  .Det er lang tid siden jeg har set Tina så det GLÆDER jeg mig til….vi hygger os helt vild..og så er det jo fantastisk at vi er på diæt sammen også .

Senere skal jeg ned og træne ben og bagefter videre til svigerfamilien…… men diætmad i tasken…

i går fik jeg lavet chokolade is.. synes dog at vanilien er bedre men det er jo bare og skifte proteinpulveret ud.

Protein-is

150g æggehvider

15g proteinpulver

sukrin / sukrinmelis

vanilieessens og eller evt mandelessens

Du pisker æggehviderne stive med sukrinmelis bagefter rør du sukrin, proteinpulver og essent i. og vupti ind i fryseren..min plejer og stå 2-3 timer. Jeg er begyndt og komme LIDT hakket sukkerfri chokoladestykker i det smager VIRKELIG godt og så hælder jeg WaldenFarms chokolade sirup ud over…..

Vægten ligger pt på 67,4kg ….det er fint…ned ned ned :d

Så er jeg igang igen med og blive blondine…kun fordi vi har det sjovere ;-b det er noget af et projekt..men håber det lykkedes denne gang.

så lovede jeg nogen billeder fra festen i lørdags….vi havde det skisme sjovt…