mmm :)

Har bare haft de dejligeste dage…

Diæten går godt..jeg er begyndt på og PowerWalke 1½ time om dagen nu… nu må der gerne til og ske lidt mere synes vi…..så lang tid er der jo heller ikke igen :9 Nu kommer der nogen varmere dage så regner jeg med at min morgencardio bliver udenfor i stedet for i centeret.

I går fik jeg shoppet lidt til mig selv:

drog i bodyshop og købte noget skrubbecreme med kokos…elsker bare den duft…så susede jeg videre til matas fordi jeg er løbet tør for min ynglingsmascara…Lancome: Hypnose/Drama…just LOVE IT..har aldrig haft så tydelige vipper før..prøv den tøser… Bagefter tog jeg over til Sol og fik lavet de FLOTTESTE negle… Nailfix på Falkoner alle 14. Fik lavet gelenegle med små fine sløjfer på pegefingerne..ihh..bagefter gaf hun min en skrubbecreme på som man kan bruge til hænderne og fødderne.. den består af seasalt og nogen lækre olier…i kan købe den hos hende….den er BARE LÆKKER…  tro mig i får baby bløde hænder… 🙂

Bagefter kom kæresten hjem og vi drog ned og træne i kastrupfitness. Jeg fik trænet skulder og biceps.. og lavet 45 min PW tilsidst..

Bagefter hjem og lave dejlig oksemørbrad med grønsager, sennep og sukkerfri ketshup. Elsker oksemørbrad…vi får det sådan ca hver aften i øjeblikket…mums…..

Jeg savner lidt nogen kommentarer ;-)..er der nogen som læser min blog? er den interessant nok?…er der noget som i synes jeg burde skrive mere af ? Er lidt nysgerig 🙂 nogen gange er det rart med lidt feedback, ellers tror man at man kun skriver for og læse den selv hvis i forstår hihi..

nu står den på job…og er på venteliste til en boksetime i aften ..hvis jeg ikke kommer med må jeg nøjes med min PW 🙂

Kan i have en dejlig dag alle sammen

14 kommentarer

  1. Hej Lene

    Ja selvfølgelig har du læsere til din blog. Min erfaring siger mig at jo flere indlæg jo flere læsere og det går jo fint i øjeblikket.

    Jeg er superglad for opskrifter, så gerne flere af dem ;-). Jeg tror i øvrigt at det er et meget typisk dansk fænomen at man ikke giver sig til kende selv om man læser en blog.

    Men det er hermed gjort 🙂

  2. Jeg synes du gør det godt Lene. Du gør dig meget umage med at forklare osv. og give gode råd, så fortsæt……jeg er sikker på, at mange læser din blog, men blot ikke kommenterer.
    Ærgeligt man ikke kan se mere af dit flotte lyse hår på billedet ;o)))))
    Knus mor

  3. Jeg læser skam os spændt med :o)

  4. ih hvor er det dejlig og læse at i følger med.. Det gør det altså en del sjovere og skrive må jeg sige….lidt mere motiverende 😀
    Jeg skal nok komme med flere opskrifter og jeg har prøvet og lave dine flødeboller lonnie..de er fantastiske 🙂
    ..jaja mere lyst hår hihi

  5. Hej Lene,

    Jeg læser din blog og jeg syntes den er rigtig god:-)

    Da jeg aldrig har stillet op før, syntes jeg at man kan lære meget af at læse din blog med både op og nedturer.

  6. jamen Søde Lene, SELVFØLGELIG læser vi din blog;)
    Det er dejligt at vide hvordan det går dig. OG sidde savlende over dine opskrifter *LOL*
    Jeg bliver jo altid HELT elektrisk for selv at stå på scenen igen… DU SKAL DA BARE GIVE DEN GAS min Pige;)
    De største knus
    Tanja

  7. Jeg læser selvfølgelig også med Lene, og rigtig rart med hyppige opdateringer, det er vi nogle der kunne lære noget af;o)

    Vi ses på søndag?

  8. Hej Lene
    Godt med nogle opdateringer/dagbøger, som vi andre kan følge med i. Tak for, at I gider at skrive, oven i træningen og alt det andet.
    Jeg var selv til DM i 2006, men glemmer selvfølgelig aldrig, hvordan det var 🙂 Held og lykke med hvad du nu har af planer.

  9. Hej Lene!

    Jeg læser også med jævnligt 🙂 Men er nok ikke altid så god til at smide en kommentar…

    mvh Linnéa

  10. P.S.
    Tillykke med den ny blog! 🙂
    Jeg skal også se at få lavet en ny én snart… Min gamle “døde” af en trojan og kom jeg ud af rytmen…

  11. jeg sys også det er fantastisk med mange opdateringer, og opskrifter 🙂 keep it coming…

    hvis man må ønske, kunne det være sejt hvis du på et tidspunkt skrev en hel træning ind, så man kunne se hvilke øvelser osv du kører…

  12. Hold da op…nej hvor er det bare fedt og se der er så mange der føler med…nu bliver jeg helt glad 🙂 SMILER STORT ….så vil jeg da bare fortsætte med og blogge videre i samme stil…komme flere opskrifter på og så et par træninger osv… Tusinde tak fordi i meldte jer det betyder meget for mig 🙂

  13. Smukke Lene vi er MANGE der læser din blog 🙂 Vi skal jo vide hvordan du har det og hvad du lave af spændende ting 😉 Dejligt med så mange billeder…. og lidt almen tøsetips nogen gange hehe…

    Du er en smuk og dejlig jern lady og jeg ønsker dig alt det bedste… Du blir smuuuuk æpå den scene.

    knus L

Skriv en kommentar